GARANTIE
Produse cu livrare fizica (prin curier) sunt originale, sigilate (in forma in care provin de la parteneri) si insotite de factura fiscala, chitanta (eliberata de administrator sau de firma de curierat) si dupa caz certificat de garantie (pentru produsele care necesita garantie).
Produsele comercializate pe site, beneficiaza de garantia legala de conformitate (OUG 34/2014 si Legea 449/2003)
POLITICA DE RETUR
Dreptul de retragere și exceptările prevazute de lege
Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor fizice (care au calitatea de Consumator)
Dreptul de returnare se aplică produselor comandate și plătite prin intermediul site-ului dddrugs.ro. Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului, nu se adresează persoanelor juridice și persoanelor ce ridică de la sediu comenzi.
Procedura de retur:
- Pasul 1: Se completeaza formularul de retur din contul dvs in max 14 zile de la primirea produsului (CONTUL MEU -> SESIZARI)
- Pasul 2: Veti fi contactat telefonic sau prin email la adresa inregistrata in contul dvs pentru detalii privind acceptarea returului si modalitatea de restituire contravaloare produs (max 2 zile lucratoare de la primirea produselor la sediu).
- Pasul 3: Se trimite produsul la adresa Calea Feldioarei Nr. 47, Clinica Josephine, vizavi Oligopol, Brasov. Pachetul trebuie sa contina o copie a facturii fiscale de cumparare a produsului
- Pasul 4: Se primeste factura storno si contravaloarea produsului returnat in max 14 zile calendaristice
Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului cu produsul returnat. Se recomanda returnarea produselor cu optiunea verificare colet.
Produsele trebuie returnate sigilate si fara urme de uzura, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție. Returnarea unui produs fără accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporți de siguranță, elemente de protecție din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, socuri, etc..
Consumatorul nu poate denunța unilateral (nu poate returna), în condițiile art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate (de exemplu: produse cosmetice desigilate, testate), produse de igienă intima, sau produse care se pot degrada ori deteriora rapid si anume: sucuri, condimente.